یک دیوار شیشه ای فرا مدرن به عنوان ضمیمه در پروژه ی بازسازی ساختمان خانه قدیمی ویکتوریایی به ساختمان اضافه شده که آشپزخانه ی اوپن پر نوری در زیر یک سقف کاذب به عنوان بخش مرکزی جدیدی از این خانه ی انگلیسی قدیمی ایجاد کرده است. فضای جنگلی زیبای اطراف خانه سایه روشنی از نورها را به وجود آورده که بر سطح سنگی کف خانه و میز ناهار خوری آشپزخانه می تابد.

بازسازی ساختمان

صاحبان این خانه علاقه مند بودند که بیشترین دید را به فضای جنگلی و درختان اطراف خانه داشته باشند. این زوج با "معماران شرکت استفان مارشال"برنده ی جایزه ی گالری و طرح های خانه ی هنرمندان آشنایی داشتند و از این رو مشتاق بودند که روش مشابهی را در استفاده از متریال و جزییات برای گسترش فضای باز و نور طبیعی در در بازسازی ساختمان خانه ی ییلاقی خود در همپشایر به کار گیرند.

بازسازی ساختمان

ساختار این قسمت از خانه ابداعی بود و نیاز به تعداد بالایی از مدل سازی کامپیوتری داشت. طرح ریزی تیر ساختمان باید به صورت منحنی انجام می شد تا در زمان قرار گیری طبقه ی بالاتر بر روی آن احتمال فرو ریزی نداشته باشد.

بازسازی ساختمان

طراحان استفان مارشال بر این اصل تاکید داشتند که نحوه ی طراحی ضمیمه ی ساختمان باید به طور واضحی از ساختمان اصلی متفاوت باشد تا هر دو قسمت به صورت مستقل و مجزا به چشم آیند.

مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان ویکتوریایی و تبدیل به خانه مدرن شیشه ای

معماران این طرح اذعان داشتند که در این مورد، طراحی ساختمان اصلی به سبک دوران ویکتوریا بود و ضمیمه ی ساختمان باید به سبکی کاملا مدرن و با به کارگیری ساختار و متریال مدرن - شیشه های سراسری و پایه ها طراحی و اجرا می شد. برنامه ای که برای طراحی در نظر گرفته شد بر اساس تکمیل فضای خالی ساختمان بود. طراحی اصلی خانه به سبک ال شکلانجام گرفته بودو ضمیمه ی ساختمان باید در قسمت خالی این مربع قرار می گرفت. و وقتی به ساختمان اصلی می چسبید آن را دور از دید نگاه می داشت.

بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان

کف سنگی خانه تا تراس ادامه دارد تا محوطه ی خانه را از فضای بیرون مجزا کند و تضادی را با آجر ها و سنگهای رنگی ساختمان عصر ویکتوریا ایجاد کند. نمای جدید خانه پس از بازسازی ساختمان به روی اتاق نشیمن دنج چوبی و آشپزخانه ی پر نور آن باز می شود.

کار ساخت این ساختمان توسط "مارتین پرایس" طی 9 ماه و با کمی تاخیر با در نظر گرفتن مشکلات کار در فضای باز و . انجام شد. ساختمان الحاقی با متراژ 70m2 و با صرف بودجه £250k در ماه فوریه ی سال 2015 میلادی ساخته شد.

معماران مارشال تجربیات ارزشمندی در زمینه ی پروژه های فرهنگی دارا می باشند و شمار قابل توجهی از خانه های منحصر به فرد را طراحی و اجرا کرده اند.

بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان ؛ تبدیل خانه ای قدیمی به رستوران منحصر بفرد

بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.


ایده های معماری و بازسازی ساختمان ساختمان ,خانه ,بازسازی ,طراحی ,فضای ,اصلی ,بازسازی ساختمان ,ساختمان باید ,ساختمان خانه ,ساختمان اصلی ,مدرن شیشه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آلاچیق حصیری-نولیدالاچیق حصیری قیمت تمامی ادویه جات هندی و ایرانی حهت خرید ادویه سرزمین تنهایی MSG1300 فروش فلزیاب | 09100061386 دانلود نوحه ترکی ، دانلود نوحه ذاکر | ترکی نوحه لر باب تم کالای صنعتی صفایی الان خرید کن